hcicte2016gr (1)

10ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»

Το 10ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» διεξάγεται στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Συνδιοργανώνεται από τη Σχολή Επιστημών Αγωγής («Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση» και «Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών και Εκπαίδευσης από Απόσταση») και το Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής.

Το πρόγραμμα του Συνεδρίου περιλαμβάνει προσκεκλημένες ομιλίες, παρουσιάσεις επιστημονικών εργασιών και στρογγυλής τράπεζας. Όλες οι εργασίες, εκτός από τις προσκεκλημένες, θα κριθούν με σύστημα κριτών. Η αποδοχή των εργασιών που θα παρουσιαστούν στο Συνέδριο βασίζεται στην πρωτοτυπία και στην ποιότητα κάθε εργασίας. Όλες οι εργασίες που θα γίνουν δεκτές για παρουσίαση θα δημοσιευτούν στα Πρακτικά του Συνεδρίου.

Το 10ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» διεξάγεται παράλληλα με το 8ο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής».

Το έγκριτο επιστημονικό περιοδικό «Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση» θα αφιερώσει έναν τόμο σε εργασίες του Συνεδρίου, για τις οποίες θα υπάρξει ειδική πρόσκληση.

Για πρόσθετες ή νεότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, την υποβολή εργασιών, προτάσεις διοργάνωσης συμποσίου ή στρογγυλής τράπεζας κλπ., οι σύνεδροι καλούνται να ανατρέξουν στο δικτυακό τόπο του Συνεδρίου ή να επικοινωνήσουν με την ηλεκτρονική διεύθυνση hcicte2016@etpe.gr.


Θεματολογία

Το 10ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» αναμένεται να αποτελέσει βήμα ακαδημαϊκού διαλόγου και παρουσίασης ερευνητικών εργασιών, αναλύσεων και θεωρητικών μελετών που αφορούν στις πολλαπλές πτυχές του πεδίου των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση και της Ηλεκτρονικής Μάθησης (τεχνολογικές, παιδαγωγικές, οργανωτικές και διδακτικές), καθώς και στα συναφή ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής.

Το Συνέδριο καλωσορίζει με ιδιαίτερη χαρά τις εργασίες επιστημόνων και ερευνητών από την Ελληνική Διασπορά και από τις Μεσογειακές χώρες.

Οι βασικοί θεματικοί άξονες περιλαμβάνουν:

  • Μάθηση βασισμένη στις ΤΠΕ
  • Συνεργατική Μάθηση μέσω υπολογιστών
  • Μάθηση, Παιδαγωγική και Ηλεκτρονική Μάθηση
  • Μαθησιακές Τεχνολογίες
  • ΤΠΕ και Διδακτικός Σχεδιασμός
  • e-Περιεχόμενο – Ανάπτυξη και Διακίνηση
  • Εκπαιδευτική Πολιτική και ΤΠΕ
  • Εκπαίδευση και Βιώσιμη Ανάπτυξη, Αειφόρο σχολείο και ΤΠΕ
  • ΤΠΕ και Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών
  • Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης και ΤΠΕ
  • ΤΠΕ και Εκπαίδευση των Επιστημών
  • ΤΠΕ και Εκπαίδευση της Γλώσσας
  • Εκπαιδευτικά Παιγνίδια
  • Εκπαιδευτική ρομποτική
  • Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης
  • Εκπαιδευτικές Εφαρμογές του Web 2.0
  • Κοινωνικά Δίκτυα – Μάθηση και Διαμοίραση Γνώσης
  • Ασύρματες, Κινητές και Πανταχού Παρούσες Τεχνολογίες για τη Μάθηση
  • Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανώτατη Εκπαίδευση
  • Ηλεκτρονική Μάθηση και Δια-βίου Μάθηση
  • ΤΠΕ και Δια-βίου Μάθηση
  • Εκπαίδευση από Απόσταση – Μοντέλα, Συστήματα και Αρχιτεκτονικές
  • Ψηφιακός Γραμματισμός και Ψηφιακή Επάρκεια
  • e-Αξιολόγηση – Θεωρίες και Μεθοδολογίες
  • Μεθοδολογίες στην έρευνα για τις ΤΠΕ

Οι θεματικοί άξονες είναι ενδεικτικοί. Καινοτόμες προτάσεις εργασιών που δεν εντάσσονται αυστηρά σε αυτούς θα αξιολογηθούν, υπό την προϋπόθεση ότι τεκμηριώνεται επαρκώς η συνάφειά τους με το επιστημονικό πεδίο των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδω

Posted in Uncategorized.