Το 18ο ετήσιο Διεθνές Συνέδριο Τεχνολογίας, Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης (18th annual International Technology, Education and Development (INTED)) πραγματοποιήθηκε από τις 04 έως τις 06 Μαρτίου 2024 στη Βαλένθια (Ισπανία). Το Συνέδριο αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για επιστημονικές ανταλλαγές με ένα ευρύ κοινό ειδικών από πολλές χώρες και για την παρουσίαση εργασιών που παρουσιάζουν τα αποτελέσματα έρευνας ενός αριθμού από τα ευρωπαϊκά συγχρηματοδοτούμενα έργα στα οποία συμμετέχει η Ερευνητική Ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ).
Η Διεθνής Ακαδημία Τεχνολογίας, Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης – International Academy of Technology, Education and Development (IATED) διοργανώνει το INTED ετησίως για δεκαοκτώ (18) συνεχόμενα έτη. Το INTED αναγνωρίζεται πλέον ως ένα σημαντικό φόρουμ που συγκεντρώνει εκπαιδευτικούς, υπεύθυνες/ υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και άλλους ενδιαφερόμενους/ ενδιαφερόμενες που χρησιμοποιούν ή ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία σε εκπαιδευτικές πρακτικές, με έμφαση στις ψηφιακές τεχνολογίες. Ως εκ τούτου, η παρουσία της DAISSy-ΕΑΠ στο Συνέδριο αύξησε σημαντικά τον αντίκτυπο της έρευνας που διεξάγεται από την Ερευνητική Ομάδα.
Συγκεκριμένα, η DAISSy-EAΠ συμμετείχε ενεργά στο Συνέδριο INTED 2024 συνεισφέροντας έξι (6) επιστημονικές εργασίες, αποτέλεσμα της υψηλής ποιότητας εργασίας και των διεθνών συνεργασιών της ομάδας. Οι εργασίες παρουσίασαν αποτελέσματα ευρωπαϊκών ερευνητικών έργων τα οποία παράγουν καινοτόμες μεθοδολογίες και εργαλεία σχετικά με την εκπαίδευση στη ψηφιακή εποχή και υλοποιούνται από τη DAISSy-ΕΑΠ με επιστημονικό υπεύθυνο τον Καθ. κ. Αχιλλέα Καμέα. Η λίστα των εργασιών-παρουσιάσεων:
- Design and Evaluation of a MOOC on the Internet of Things to upskill Adult Educators, σε συγγραφή της ομάδας από το ΕΑΠ, Φώτη Λαζαρίνη, Θεόδωρου Παναγιωτακόπουλου και Αχιλλέα Καμέα, εργασία η οποία πρόβαλε τα αποτελέσματα του έργου ADA και παρουσιάστηκε από τον κ. A. Kαμέα.
- A Model for assessing the effective Integration of Technology into Educational Practice from a Pedagogical perspective, σε συγγραφή της ομάδας από το ΕΑΠ, Παναγιώτας Πολυμεροπούλου, Κώστα Πότση και Αχιλλέα Καμέα, εργασία η οποία πρόβαλε τα αποτελέσματα του έργου UpDATE και παρουσιάστηκε από τον κ. A. Kαμέα.
- Equality, Diversity and Inclusion in the business management education, training and professions: A study about the state-of-the art in Greece σε συγγραφή της ομάδας από το ΕΑΠ, Παναγιώτας Πολυμεροπούλου, Κώστα Μάντζου, Ελένης Γεωργακάκου και Αχιλλέα Καμέα, εργασία η οποία πρόβαλε τα αποτελέσματα του έργου Equality, Diversity and Inclusion in the business management education, training and professions (EDIFY-EDU) και παρουσιάστηκε από την κα Γεωργακάκου.
- Tools for enhancing Equality, Diversity and Inclusion in Higher Education Institutions: Supporting the gender & LGBT+ inclusion in tertiary education, σε συγγραφή της ομάδας από το ΕΑΠ, Κώστα Μάντζου, Ελένης Γεωργακάκου και Αχιλλέα Καμέα, εργασία η οποία πρόβαλε τα αποτελέσματα του έργου XENIA: HEI Inclusiveness Index και παρουσιάστηκε από την κα Γεωργακάκου.
- Bridging STEAM and Inclusive education in the SpicE project, σε συγγραφή της ομάδας από το ΕΑΠ, Ναταλίας Σπυροπούλου, Γεωργίας Σακελλαροπούλου και Αχιλλέα Καμέα, εργασία η οποία πρόβαλε τα αποτελέσματα του έργου SPICE και παρουσιάστηκε από την κα N. Σπυροπούλου.
- A methodology for developing training and mentoring programs: empowering instructional designers to create courses aligned with the Digcomp framework, σε συγγραφή της ομάδας από το ΕΑΠ, Ναταλίας Σπυροπούλου, Αχιλλέα Καμέα, Ροζαλίας Καλανζή και Γεράσιμου Βονιτσάνου, εργασία η οποία πρόβαλε τα αποτελέσματα του έργου DigCompHub και παρουσιάστηκε από την κα N. Σπυροπούλου.
H DAISSy-ΕΑΠ εκπροσωπήθηκε στο Συνέδριο INTED 2024 από τον Kαθ. κ. Αχιλλέα Καμέα, Διευθυντή της DAISSy, την κα Ναταλία Σπυροπούλου, Υπεύθυνη Έργων και Ερευνήτρια, και την κα Ελένη Γεωργακάκου, επίσης Υπεύθυνη Έργων και Υπεύθυνη Ερευνών στη θεματική «Ισότητα, Διαφορετικότητα κι Ένταξη» της DAISSy-ΕΑΠ, οι οποίες/ οποίοι παρουσίασαν τις αντίστοιχες εργασίες και συμμετείχαν σε αρκετές συνεδρίες κι άλλες δραστηριότητες ομαδικής μάθησης και δικτύωσης. Τέλος, η κα Γεωργακάκου είχε προσκληθεί και συντόνισε τη συνεδρία «Ισότητα, Διαφορετικότητα και Ένταξη».
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με έργα κι άλλες δράσεις της DAISSy-ΕΑΠ:
- Ιστοσελίδα : http://daissy.eap.gr/
- Facebook : @DAISSyResearchGroup
- Linkedin : https://www.linkedin.com/in/daissyresearchgroup/
- Twitter : @daissy_research
- Instagram: @daissy_researchgroup
- Email : info@daissy.eap.gr