2011 |
Δήμου,; Καμέας, Προτεινόμενο Μοντέλο Πιστοποίησης Ποιότητας Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού (Proceeding) 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία", Πάτρα, Ελλάδα, 28-30 Απριλίου , 2011. (Abstract | Links | BibTeX | Tags: μοντέλο πιστοποίησης ποιότητας, ποιότητα, ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό) @proceedings{78, title = {Προτεινόμενο Μοντέλο Πιστοποίησης Ποιότητας Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού}, author = {Ελένη Δήμου and Αχιλλέας Καμέας}, url = {http://daissy.eap.gr/wp-content/uploads/2015/08/7.Προτεινόμενο-μοντέλο-πιστοποίησης-ποιότητας-ψηφιακού-εκπαιδευτικού-υλικού.pdf}, year = {2011}, date = {2011-01-01}, pages = {229-238}, publisher = {2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία"}, address = {Πάτρα, Ελλάδα, 28-30 Απριλίου }, abstract = { Η παρούσα ερευνητική εργασία παρουσιάζει ένα μοντέλο πιστοποίησης της ποιότητας ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού κατάλληλου για εκπαίδευση ενηλίκων με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Το προτεινόμενο μοντέλο υιοθετεί το πρότυπο ποιότητας λογισμικού ISO/IEC 9126, λαμβάνει υπόψη τις θεωρίες μάθησης ενηλίκων και βασίζεται σε δύο μοντέλα διδακτικού σχεδιασμού: το μοντέλο (κύκλος μάθησης) του Kolb και το μοντέλο των Gagne, Briggs & Wager. Αρχικά περιγράφεται η συσχέτιση των τμημάτων του εκπαιδευτικού υλικού με το μοντέλο διδακτικού σχεδιασμού των Gagne, Briggs & Wager και το μοντέλο Kolb. Ακολουθεί η περιγραφή, η ανάλυση και η κατηγοριοποίηση των κατάλληλων χαρακτηριστικών, και υπο-χαρακτηριστικών του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού τα οποία συνιστούν τις διαστάσεις ποιότητας. },keywords = {μοντέλο πιστοποίησης ποιότητας, ποιότητα, ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό}, pubstate = {published}, tppubtype = {proceedings} } <p>Η παρούσα ερευνητική εργασία παρουσιάζει ένα μοντέλο πιστοποίησης της ποιότητας ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού κατάλληλου για εκπαίδευση ενηλίκων με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Το προτεινόμενο μοντέλο υιοθετεί το πρότυπο ποιότητας λογισμικού ISO/IEC 9126, λαμβάνει υπόψη τις θεωρίες μάθησης ενηλίκων και βασίζεται σε δύο μοντέλα διδακτικού σχεδιασμού: το μοντέλο (κύκλος μάθησης) του Kolb και το μοντέλο των Gagne, Briggs & Wager. Αρχικά περιγράφεται η συσχέτιση των τμημάτων του εκπαιδευτικού υλικού με το μοντέλο διδακτικού σχεδιασμού των Gagne, Briggs & Wager και το μοντέλο Kolb. Ακολουθεί η περιγραφή, η ανάλυση και η κατηγοριοποίηση των κατάλληλων χαρακτηριστικών, και υπο-χαρακτηριστικών του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού τα οποία συνιστούν τις διαστάσεις ποιότητας.</p> |
Δήμου,; Καμέας, Χαρακτηριστικά και Γνωρίσματα Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού για Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Proceeding) Λουτράκι, Ελλάδα, 2011. (Abstract | BibTeX | Tags: γνωρίσματα ποιότητας, χαρακτηριστικά ποιότητας, ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό) @proceedings{476, title = {Χαρακτηριστικά και Γνωρίσματα Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού για Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση}, author = {Ε. Δήμου and Α. Καμέας}, year = {2011}, date = {2011-01-01}, journal = {6th International Conference in Open & Distance Learning}, address = {Λουτράκι, Ελλάδα}, abstract = { Η παρούσα ερευνητική εργασία παρουσιάζει ένα σύνολο χαρακτηριστικών και γνωρισμάτων ποιότητας ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού κατάλληλου για εκπαίδευση ενηλίκων με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Το προτεινόμενο μοντέλο υιοθετεί το πρότυπο ποιότητας λογισμικού ISO/IEC 9126, λαμβάνει υπόψη τις θεωρίες μάθησης ενηλίκων, τα χαρακτηριστικά της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και βασίζεται σε δύο μοντέλα διδακτικού σχεδιασμού: το μοντέλο (κύκλος μάθησης) του Kolb και το μοντέλο των Gagne, Briggs & Wager. Σύμφωνα με τον Holmberg η εκπαίδευση από απόσταση περιλαμβάνει τις διάφορες μορφές σπουδών, σε όλα τα επίπεδα, οι οποίες διεξάγονται χωρίς την άμεση και συνεχή επίβλεψη των εκπαιδευτών που βρίσκονται σε αίθουσες διδασκαλίας μαζί με εκπαιδευόμενους , αλλά παρόλα αυτά επωφελούνται από την οργάνωση, καθοδήγηση και διδασκαλία που παρέχεται από κάποιο εκπαιδευτικό οργανισμό. Ο όρος μάθηση από απόσταση (distance learning) αναφέρεται στη συνολική δραστηριότητα του εκπαιδευόμενου, ο οποίος εκπαιδεύεται και μαθαίνει ενώ βρίσκεται σε απόσταση από τον εκπαιδευτή του, βασιζόμενος σε ένα ειδικά σχεδιασμένο μαθησιακό υλικό καθώς και στην επικοινωνία του με τον εκπαιδευτή. Στην παρούσα εργασία γίνεται αρχικά περιγραφή, ανάλυση και κατηγοριοποίηση των κατάλληλων χαρακτηριστικών και υπο-χαρακτηριστικών ποιότητας του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού τα οποία συνιστούν τις διαστάσεις ποιότητας. Ακολουθεί περιγραφή, ανάλυση και κατηγοριοποίηση των γνωρισμάτων ποιότητας του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού. },keywords = {γνωρίσματα ποιότητας, χαρακτηριστικά ποιότητας, ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό}, pubstate = {published}, tppubtype = {proceedings} } <div style="text-align: justify;">Η παρούσα ερευνητική εργασία παρουσιάζει ένα σύνολο χαρακτηριστικών και γνωρισμάτων ποιότητας ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού κατάλληλου για εκπαίδευση ενηλίκων με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Το προτεινόμενο μοντέλο υιοθετεί το πρότυπο ποιότητας λογισμικού ISO/IEC 9126, λαμβάνει υπόψη τις θεωρίες μάθησης ενηλίκων, τα χαρακτηριστικά της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και βασίζεται σε δύο μοντέλα διδακτικού σχεδιασμού: το μοντέλο (κύκλος μάθησης) του Kolb και το μοντέλο των Gagne, Briggs & Wager. Σύμφωνα με τον Holmberg η εκπαίδευση από απόσταση περιλαμβάνει τις διάφορες μορφές σπουδών, σε όλα τα επίπεδα, οι οποίες διεξάγονται χωρίς την άμεση και συνεχή επίβλεψη των εκπαιδευτών που βρίσκονται σε αίθουσες διδασκαλίας μαζί με εκπαιδευόμενους , αλλά παρόλα αυτά επωφελούνται από την οργάνωση, καθοδήγηση και διδασκαλία που παρέχεται από κάποιο εκπαιδευτικό οργανισμό. Ο όρος μάθηση από απόσταση (distance learning) αναφέρεται στη συνολική δραστηριότητα του εκπαιδευόμενου, ο οποίος εκπαιδεύεται και μαθαίνει ενώ βρίσκεται σε απόσταση από τον εκπαιδευτή του, βασιζόμενος σε ένα ειδικά σχεδιασμένο μαθησιακό υλικό καθώς και στην επικοινωνία του με τον εκπαιδευτή. Στην παρούσα εργασία γίνεται αρχικά περιγραφή, ανάλυση και κατηγοριοποίηση των κατάλληλων χαρακτηριστικών και υπο-χαρακτηριστικών ποιότητας του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού τα οποία συνιστούν τις διαστάσεις ποιότητας. Ακολουθεί περιγραφή, ανάλυση και κατηγοριοποίηση των γνωρισμάτων ποιότητας του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού. </div> |
Publications
agents Ambient Assisted Living ambient intelligence Assessment communities of practice distance education Distance Learning E-learning E-learning Systems Education Home Monitoring intelligent agents intelligent tutoring systems intuitionistic fuzzy sets learning activities Learning Design learning objects Lifelong learning ontologies Ontology Open and Distance Learning policy Protege Social Networking System stereotypes Ubiquitous computing Web Mashup εξ αποστάσεως εκπαίδευση οντολογίες προγραμματισμός
2011 |
Προτεινόμενο Μοντέλο Πιστοποίησης Ποιότητας Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού (Proceeding) 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία", Πάτρα, Ελλάδα, 28-30 Απριλίου , 2011. |
Χαρακτηριστικά και Γνωρίσματα Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού για Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Proceeding) Λουτράκι, Ελλάδα, 2011. |