@proceedings{79,
title = {Σφαίρες Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων},
author = {Α. Καμέας},
year = {2011},
date = {2011-01-01},
journal = {2ο Πανελλήνιο Συνέδριο guillemotleftΈνταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασίαguillemotright},
address = {Πάτρα, Ελλάδα},
abstract = {
Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται το όραμα της Περιρρέουσας Νοημοσύνης και οι τεχνολογίες που οδηγούν στην υλοποίησή του και εισάγονται οι μεταφορές της Περιρρέουσας Οικολογίας και της Σφαίρας δραστηριότητας. Ένα φανταστικό σενάριο εφαρμογής μας δίνει τη δυνατότητα να διερευνήσουμε τη συνδυαστική χρήση σύγχρονων ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, και να επικεντρωθούμε ιδιαίτερα στο ρόλο που μπορεί να παίξει η διαχείριση της γνώσης που καταγράφουν τα Συστήματα Διάχυτου Υπολογισμού.
<p>Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται το όραμα της Περιρρέουσας Νοημοσύνης και οι τεχνολογίες που οδηγούν στην υλοποίησή του και εισάγονται οι μεταφορές της Περιρρέουσας Οικολογίας και της Σφαίρας δραστηριότητας. Ένα φανταστικό σενάριο εφαρμογής μας δίνει τη δυνατότητα να διερευνήσουμε τη συνδυαστική χρήση σύγχρονων ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, και να επικεντρωθούμε ιδιαίτερα στο ρόλο που μπορεί να παίξει η διαχείριση της γνώσης που καταγράφουν τα Συστήματα Διάχυτου Υπολογισμού.</p>
Συνεργατικά Συστήματα Διάχυτου Υπολογισμού και Περιρρέουσας Νοημοσύνης (Book Chapter)
Ν. Αβούρης Χ. Καραγιαννίδης, (Ed.): Εισαγωγή στη Συνεργασία Υποστηριζόμενη από Υπολογιστή – Συστήματα και Μοντέλα Συνεργασίας για Εργασία, Μάθηση, Κοινότητες Πρακτικής και Οικοδόμησης Γνώσης, pp. 339-360, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, 2009.