Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ): Προτάσεις Εφαρμογής του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΕΕΥΕΜ) (Proceeding)
@proceedings{639,
title = {Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ): Προτάσεις Εφαρμογής του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΕΕΥΕΜ)},
author = {Αδαμαντία Σπανακά and Αχιλλέας Καμέας},
year = {2013},
date = {2013-01-01},
journal = {7th International Conference in Open and Distance Learning (ICODL 2013)},
address = {Athens, Greece},
abstract = {
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του ΕΕΥΕΜ διεξήχθΗ μία ποιοτική έρευνα με κύριο στόχο τη βελτιωτική αξιολόγηση της διαδικασίας δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Στο παρόν κείμενο θα παρουσιαστούν τα σημαντικότερα συμπεράσματα και οι κύριες προτάσεις εφαρμογής, όπως αναδείχθηκαν μέσα από τα δεδομένα της έρευνας που
στηρίχθηκε σε συνεντεύξεις με τους συντελεστές δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού στο ΕΑΠ. Η έρευνα αυτή δε θα μπορούσε παρά να στηρίζεται βιβλιογραφικά σε προηγούμενες σχετικές έρευνες, παρόλο που ειδικά σε ό,τι αφορά τις ομάδες δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού, η βιβλιογραφία παρουσιάζει περιορισμένα δεδομένα και σχετικά ευρήματα.
<div style="text-align: justify;">Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του ΕΕΥΕΜ διεξήχθΗ μία ποιοτική έρευνα με κύριο <span style="line-height: 1.538em;">στόχο τη βελτιωτική αξιολόγηση της διαδικασίας δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού στο </span><span style="line-height: 1.538em;">Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). </span><span style="line-height: 1.538em;">Στο παρόν κείμενο θα παρουσιαστούν τα σημαντικότερα συμπεράσματα και οι κύριες </span><span style="line-height: 1.538em;">προτάσεις εφαρμογής, όπως αναδείχθηκαν μέσα από τα δεδομένα της έρευνας που</span></div><div style="text-align: justify;">στηρίχθηκε σε συνεντεύξεις με τους συντελεστές δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού στο <span style="line-height: 1.538em;">ΕΑΠ. Η έρευνα αυτή δε θα μπορούσε παρά να στηρίζεται βιβλιογραφικά σε </span><span style="line-height: 1.538em;">προηγούμενες σχετικές έρευνες, παρόλο που ειδικά σε ό,τι αφορά τις ομάδες δημιουργίας </span><span style="line-height: 1.538em;">εκπαιδευτικού υλικού, η βιβλιογραφία παρουσιάζει περιορισμένα δεδομένα και σχετικά </span><span style="line-height: 1.538em;">ευρήματα.</span></div>