Χαρακτηριστικά Επιτυχίας Εκπαιδευομένων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Πρόταση πρακτικής εφαρμογής στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) (Proceeding)
@proceedings{642,
title = {Χαρακτηριστικά Επιτυχίας Εκπαιδευομένων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Πρόταση πρακτικής εφαρμογής στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ)},
author = {Αδαμαντία Σπανακά and Ασπασία Θεοδοσίου},
year = {2013},
date = {2013-01-01},
journal = {7th International Conference in Open and Distance Learning (ICODL 2013)},
address = {Athens, Greece},
abstract = {
Η δημιουργία ενός μαθησιακού προφίλ για κάθε εκπαιδευόμενο από απόσταση, μπορεί να προβλέψει και να διευκολύνει την προσπάθειά του για επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών του. Στη διεθνή βιβλιογραφία καταγράφονται ποικίλα δημογραφικά και προσωπικά χαρακτηριστικά, που εντοπίζονται σε κάθε ομάδα εκπαιδευομένων από απόσταση, όσο ανομοιογενής και αν είναι. Τα χαρακτηριστικά αυτά καταγράφονται στην παρούσα εισήγηση, η οποία καταλήγει σε μία πρόταση αξιοποίησής τους από το ΕΑΠ, προκειμένου να διευκολύνει τους εκπαιδευόμενούς του στις σπουδές τους μέσα σε ένα περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η σχετική έρευνα αποτελεί μία αναπτυξιακή δράση του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ) του ΕΑΠ.
},
keywords = {δημογραφικά χαρακτηριστικά, επιτυχία σπουδών από απόσταση, μαθησιακό προφίλ},
pubstate = {published},
tppubtype = {proceedings}
}
<p style="text-align: justify;">Η δημιουργία ενός μαθησιακού προφίλ για κάθε εκπαιδευόμενο από απόσταση, <span style="line-height: 1.538em;">μπορεί να προβλέψει και να διευκολύνει την προσπάθειά του για επιτυχή </span><span style="line-height: 1.538em;">ολοκλήρωση των σπουδών του. Στη διεθνή βιβλιογραφία καταγράφονται ποικίλα </span><span style="line-height: 1.538em;">δημογραφικά και προσωπικά χαρακτηριστικά, που εντοπίζονται σε κάθε ομάδα </span><span style="line-height: 1.538em;">εκπαιδευομένων από απόσταση, όσο ανομοιογενής και αν είναι. Τα χαρακτηριστικά </span><span style="line-height: 1.538em;">αυτά καταγράφονται στην παρούσα εισήγηση, η οποία καταλήγει σε μία πρόταση </span><span style="line-height: 1.538em;">αξιοποίησής τους από το ΕΑΠ, προκειμένου να διευκολύνει τους εκπαιδευόμενούς </span><span style="line-height: 1.538em;">του στις σπουδές τους μέσα σε ένα περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η </span><span style="line-height: 1.538em;">σχετική έρευνα αποτελεί μία αναπτυξιακή δράση του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού </span><span style="line-height: 1.538em;">Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ) του ΕΑΠ.</span></p>