dpost-1

Η DAISSy-ΕΑΠ στο 17ο Διεθνές Συνέδριο για την Εκπαίδευση και τις Νέες Τεχνολογίες Μάθησης

 

Το 17ο ετήσιο Διεθνές Συνέδριο για την Εκπαίδευση και τις Νέες Τεχνολογίες Μάθησης (Education and New Learning TechnologiesEDULEARN25) πραγματοποιήθηκε από τις 30 Ιουνίου έως τις 2 Ιουλίου 2025 στην Πάλμα ντε Μαγιόρκα (Ισπανία). Το Συνέδριο παρείχε μια μοναδική ευκαιρία για επιστημονικές ανταλλαγές με ένα ευρύ φάσμα εμπειρογνωμόνων σε παγκόσμια κλίμακα, καθώς και για την προβολή μιας σειράς εργασιών, που παρουσίαζαν ερευνητικές δραστηριότητες και αποτελέσματα ευρωπαϊκών συγχρηματοδοτούμενων έργων, στα οποία έχει συμμετάσχει η Ερευνητική Ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ).

Η Διεθνής Ακαδημία Τεχνολογίας, Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης (International Academy of Technology, Education and Development-IATED)  διοργανώνει το EDULEARN σε ετήσια βάση για δεκαεπτά συναπτά έτη. Το EDULEARN αναγνωρίζεται ως ένα σημαντικό φόρουμ που φέρνει σε επαφή εκπαιδευτικούς, υπεύθυνους κι υπεύθυνες χάραξης πολιτικής καθώς και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη, που χρησιμοποιούν ή ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν νέες τεχνολογίες στις πρακτικές εκπαίδευσης, δίνοντας έμφαση στις ψηφιακές τεχνολογίες. Πάνω από 800 εκπαιδευτικοί από όλο τον κόσμο παρακολούθησαν το EDULEARN τη φετινή χρονιά, τόσο για να μοιραστούν τις γνώσεις τους όσο και για να μάθουν από άλλα άτομα στον τομέα τους. Ως εκ τούτου, η παρουσία μελών της DAISSy-EAΠ στο εν λόγω Συνέδριο, αύξησε σημαντικά τον αντίκτυπο της έρευνας που διεξάγει η Ομάδα.

Η DAISSy-ΕΑΠ εκπροσωπήθηκε στο Συνέδριο EDULEARN25 από τον Καθηγητή κ. Αχιλλέα Καμέα, Διευθυντή της DAISSy, και την κα Ελένη Γεωργακάκου, Υπεύθυνη Διαχείρισης  Έργων και Κύρια Ερευνήτρια, που παρακολούθησαν μια σειρά από συνεδρίες και δραστηριοποιήθηκαν ως προς τη μάθηση και τη δικτύωση. Η  DAISSy-ΕΑΠ συμμετείχε ενεργά στο EDULEARN25 συνεισφέροντας τέσσερις (4) επιστημονικές εργασίες και αναρτήσεις (posters), όπου παρουσιάστηκαν υψηλής ποιότητας αποτελέσματα σχετικά με τη χρήση καινοτόμων μεθοδολογιών και εργαλείων στην εκπαίδευση, τα οποία έχουν επιτευχθεί από τα μέλη της DAISSy, στο πλαίσιο των διεθνών έργων και συνεργασιών της Ομάδας.

Ο κατάλογος των εργασιών που παρουσιάστηκαν περιλαμβάνει τις εξής:

  • A SUITE OF MASSIVE OPEN ONLINE COURSES AS EDUCATIONAL INSTRUMENTS TO ENHANCE COMPETENCES AND FOSTER AN INCLUSIVE SOCIETY, με συγγραφείς την Ελένη Γεωργακάκου και τον Αχιλλέα Καμέα, που αφορά στη σειρά των Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (Massive Open Online Courses-MOOCs), που έχουν αναπτυχθεί από τη DAISSy-ΕΑΠ με θέμα τη Διαφορετικότητα, την Ενσωμάτωση και την Ισότητα, μαζί με τη μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για το σχεδιασμό και την ανάπτυξή τους.
  • COMPETENCE DEVELOPMENT OF SMART CITIES’ EMPLOYEES VIA A SUITE OF EDUCATIONAL INSTRUMENTS, με συντάκτες τους, Θεόδωρο Παναγιωτακόπουλο, Φώτη Λαζαρίνη και Αχιλλέα Καμέα, όπου παρουσιάστηκαν τα πλαίσια ικανοτήτων, τα επαγγελματικά προφίλ, τα MOOCs και το ψηφιακό περιεχόμενο που έχει αναπτύξει η DAISSy-ΕΑΠ.
  • ENHANCING DIGITAL EDUCATION ACCESSIBILITY: THE ADEDU PROJECT’S APPROACH TO INCLUSIVE LEARNING, με συντάκτρια και συντάκτη τους, Ελένη Γεωργακάκου και Αχιλλέα Καμέα αντίστοιχα, που αφορά στο συγχρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό έργο «Προσβάσιμη Ψηφιακή Εκπαίδευση / Accessible Digital Education (ADEDU)» και τα καινοτόμα αποτελέσματά του σχετικά με την ενίσχυση της ψηφιακής ένταξης για άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.
  •  MAPPING DIGITAL & GREEN TRANSFORMATION FOR THE POSTAL INDUSTRY: INSIGHTS FROM BEST PRACTICES AND POLICY RESEARCH ANALYSIS, με συντάκτες και συντάτκριες τους, Χρήστο Μπέλλο, Μάρκο Τσιπούρα, Ιωάννη Παλιώκα, Α. Μαραγκάκη, Ε. Γαβαλά, Ε. Βαρβαρούση και Αχιλλέα Καμέα, όπου παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου DigiGreen Post.

Μέσω της ενεργής παρουσίας της σε καταξιωμένα Διεθνή Συνέδρια, όπως το EDULEARN25, η Ερευνητική Ομάδα DAISSy του ΕΑΠ επιβεβαιώνει τη διεθνή εμβέλειά της καθώς και τη συνολική δέσμευσή της, με σκοπό την εκπλήρωση του οράματός της, για μια κοινωνία ενεργών ανθρώπων χωρίς αποκλεισμούς.

dpost-1 dpost-2 dpost-3

Posted in News & Events and tagged .