crisis-seer-meeting

Η ερευνητική ομάδα DAISSy συμμετέχει στο νέο έργο «SEER – The STE(A)M Education European Roadmap»

crisis-seer-meetingΗ ερευνητική ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) (http://daissy.eap.gr/en/) συμμετέχει στις δραστηριότητες του νέου έργου με τίτλο “SEER – The STE(A)M Education European Roadmap”, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Horizon Europe. Το έργο SEER (διάρκειας 36 μηνών) υλοποιείται από μία κοινοπραξία 6 εταίρων από ισάριθμες χωρες (Ελλάδα, Κύπρος, Βέλγιο, Ολλανδία, Γερμανία και Ιταλία), στην οποία συμμετέχουν διεθνώς αναγνωρισμένοι φορείς στην έρευνα και τη διαμόρφωση πολιτικών που σχετίζονται με την εκπαίδευση STE(A)M, υπό το συντονισμό του Ευρωπαϊκού Σχολικού Δικτύου (European Schoolnet), το οποίο έχει ως μέλη τα Υπουργεία Παιδείας των χωρών της Ευρώπης. Βασικός σκοπός του SEER είναι να μελετήσει την τρέχουσα κατάσταση της εκπαίδευσης STE(A)M στην Ευρώπη συλλέγοντας πρακτικές και πολιτικές, να συνομιλήσει με την κοινότητα των εκπαιδευτικών STE(A)M μέσω της πλατφόρμας Scientix (http://www.scientix.eu/) και να αναλύσει τα κενά και τις ανάγκες με σκοπό να παράξει τον οδικό χάρτη της εφαρμογής της ολοκληρωμένης εκπαίδευσης STE(A)M στην Ευρώπη.

Στις 13 και 14 Οκτωβρίου 2022, πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στις Βρυξέλλες η εναρκτήρια συνάντηση του έργου, με οικοδεσπότη το Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο. Στη συνάντηση συμμετείχαν συνολικά 10 εκπρόσωποι των εταίρων του έργου. Την πρώτη ημέρα παρουσιάστηκαν γενικές πληροφορίες για το έργο και έγινε αναλυτική συζήτηση για τη μεθοδολογία υλοποίησής του κατά το πρώτο έτος του χρονοδιαγράμματός του. Συγκεκριμένα, το πλάνο εργασίας για τον καθορισμό των τρεχουσών τάσεων, των στόχων και των καινοτόμων πρακτικών στην εκπαίδευση STE(A)M σε Ευρωπαϊκό επίπεδο παρουσιάστηκε από το Πανεπιστήμιο Εκπαίδεσης του Φράϊμπουργκ, η μεθοδολογία ανάλυσης των αναγκών των βασικών ενδιαφερόμενων μερών και του αντικτύπου των υπαρχόντων κενών στην εκπαίδευση STE(A)M παρουσιάστηκε από την ερευνητική ομάδα DAISSy του ΕΑΠ, ενώ οι απαιτήσεις ανάπτυξης του πλαισίου και των εργαλείων αξιολόγησης και πιστοποίησης εκπαίδευσης STE(A)M περιγράφηκαν από το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Τέλος, συζητήθηκαν ζητήματα εικαστικής ταυτότητας του έργου και έγινε επίσκεψη στο χώρο «Future Classroom Lab» στις εγκαταστάσεις του Ευρωπαϊκού Σχολικού Δικτύου. Τη δεύτερη μέρα συζητήθηκαν θέματα επικοινωνίας, προβολής και διάδοσης των αποτελεσμάτων του έργου και έλαβε χώρα μία συνεδρία ιδεών αναφορικά με την εμφάνιση και τη δομή του οδικού χάρτη της εκπαίδευσης STE(A)M.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες της ερευνητικής ομάδας DAISSy:

Posted in Uncategorized.