@proceedings{25,
title = {Η συμβολή των Τ.Π.Ε. στη βιωσιμότητα της γνώσης και στην υιοθέτηση νέας στάσης ζωής στη σύγχρονη εποχή.},
author = {Αντωνέλου, Γ. and Σκουληκάρη Α. and Καμέας Α.},
year = {2012},
date = {2012-01-01},
journal = {Νέες Τεχνολογίες, Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη/Αειφόρο Ανάπτυξη και Κριτική Παιδαγωγική},
address = {Ρέθυμνο, Ελλάδα},
abstract = {
Στην παρούσα εργασία προσεγγίζουμε την αειφόρο ανάπτυξη ως προς τον περιβαλλοντικό άξονα και εξετάζουμε τη συμβολή των ΤΠΕ στη guillemotleftβιωσιμότητα της γνώσηςguillemotright και στη συνειδητοποίηση, ανάπτυξη κριτικής σκέψης και υιοθέτηση νέου τρόπου ζωής από τους εκπαιδευόμενους. Για το σκοπό αυτό υλοποιήθηκε ένας αριθμός μαθησιακών δραστηριοτήτων με τη συνδυασμένη υποστήριξη των συστημάτων Moodle και LAMS και διεξήχθη μια μικρής κλίμακας εκπαιδευτική έρευνα με τη συμμετοχή διδασκόντων και μαθητών για την αξιολόγηση της εφαρμογής.
In this paper we approach the Sustainable Development from the point of view of the environment and we investigate the contribution of ICT to the "sustainability of knowledge" and the awareness, the development of critical thinking and the adoption of a new lifestyle from learners. Towards this end, a number of learning activities was implemented by using the combination of Moodle and LAMS systems. Furthermore, a small-scale educational research was conducted involving faculty and students in order to evaluate the application.
<p style="text-align: justify;"><span style="color: $#$494949; font-family: Verdana, sans-serif; font-size: 12px;">Στην παρούσα εργασία προσεγγίζουμε την αειφόρο ανάπτυξη ως προς τον περιβαλλοντικό άξονα και εξετάζουμε τη συμβολή των ΤΠΕ στη guillemotleftβιωσιμότητα της γνώσηςguillemotright και στη συνειδητοποίηση, ανάπτυξη κριτικής σκέψης και υιοθέτηση νέου τρόπου ζωής από τους εκπαιδευόμενους. Για το σκοπό αυτό υλοποιήθηκε ένας αριθμός μαθησιακών δραστηριοτήτων με τη συνδυασμένη υποστήριξη των συστημάτων Moodle και LAMS και διεξήχθη μια μικρής κλίμακας εκπαιδευτική έρευνα με τη συμμετοχή διδασκόντων και μαθητών για την αξιολόγηση της εφαρμογής.</span></p><p style="text-align: justify;"><span style="color: $#$494949; font-family: Verdana, sans-serif; font-size: 12px;">In this paper we approach the Sustainable Development from the point of view of the environment and we investigate the contribution of ICT to the "sustainability of knowledge" and the awareness, the development of critical thinking and the adoption of a new lifestyle from learners. Towards this end, a number of learning activities was implemented by using the combination of Moodle and LAMS systems. Furthermore, a small-scale educational research was conducted involving faculty and students in order to evaluate the application.</span></p>