@proceedings{475,
title = {Χρήση Οντολογιών για την Περιγραφή και τη Διαχείριση Μαθησιακών Στόχων και Μαθησιακών Αντικειμένων},
author = {Μαριάννα Μπαγιαμπού and Αχιλλέας Καμέας},
url = {http://daissy.eap.gr/wp-content/uploads/2015/08/8.Χρήση-οντολογιών-για-την-περιγραφή-και-τη-διαχείριση-μαθησιακών-στόχων-και-μαθησιακών-αντικειμένων.pdf},
year = {2011},
date = {2011-01-01},
pages = {565-574},
publisher = {2ο Πανελλήνιο Συνέδριο textquotedblleftΈνταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία},
address = {Πάτρα, Ελλάδα, 28-30 Απριλίου},
abstract = {
Στην παρούσα εργασία αναφερόμαστε στις δυνατότητες αξιοποίησης των Οντολογιών στην Εκπαίδευση. Αφού κάνουμε την επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας, προχωρούμε στην περιγραφή της δικής μας δουλειάς, που αφορά την κατασκευή οντολογιών που βοηθούν στην περιγραφή και διαχείριση μαθησιακών στόχων και εκπαιδευτικού υλικού (μαθησιακών αντικειμένων).
<p style="text-align: justify;">Στην παρούσα εργασία αναφερόμαστε στις δυνατότητες αξιοποίησης των Οντολογιών στην Εκπαίδευση. Αφού κάνουμε την επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας, προχωρούμε στην περιγραφή της δικής μας δουλειάς, που αφορά την κατασκευή οντολογιών που βοηθούν στην περιγραφή και διαχείριση μαθησιακών στόχων και εκπαιδευτικού υλικού (μαθησιακών αντικειμένων).</p>