v4t-imerida-cover

Διοργανώθηκε με επιτυχία εσπερίδα διάχυσης αποτελεσμάτων του έργου V4T

Με μεγάλη επιτυχία και αξιοσημείωτη προσέλευση κοινού διεξήχθη η εσπερίδα ενημέρωσης και διάχυσης αποτελεσμάτων του έργου V4T- Videogames for Teachers, η οποία διοργανώθηκε στις 22 Οκτωβρίου στην Πάτρα από την ερευνητική ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Την εσπερίδα άνοιξε ο κ. Αχιλλέας Καμέας, Καθηγητής ΣΘΕΤ ΕΑΠ, επιστημονικός υπεύθυνος της ομάδας έργου του ΕΑΠ, απευθύνοντας χαιρετισμό και παρουσιάζοντας τις ερευνητικές δραστηριότητες της ομάδας DAISSy.

Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν οι στόχοι και τα κύρια προϊόντα του έργου V4T από την κα. Βίκυ Μαράτου, ερευνήτρια με την ομάδα DAISSy του ΕΑΠ.

Η εσπερίδα συνεχίστηκε με παρουσίαση από τον κ. Βασίλειο Καραβασίλη, Game Developer και Managing Director της eNVy softworks, ο οποίος παρουσίασε διαφορετικές τεχνολογικές προσεγγίσεις ανάλογα με τις διαφορετικές μορφές που λαμβάνει το σύγχρονο εκπαιδευτικό παιχνίδι από τον φυσικό κόσμο μέχρι την εικονική πραγματικότητα και από την εκπαίδευση παιδιών μέχρι την εκπαίδευση επαγγελματιών.

Ο κ. Ρίζος Χαλιαμπάλιας, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής Β/θμιας Εκπαίδευσης και ερευνητής με την ομάδα DAISSy, παρουσίασε το περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών AppInventor εξηγώντας πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί να υλοποιήσουν απλά παιχνίδια με τους μαθητές τους.

Μια διαδραστική παρουσίαση ενός απλού σεναρίου Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality) υλοποιημένου με το περιβάλλον Scratch, καθώς και ιδέες και προτάσεις για άλλες εφαρμογές και σενάρια για το μάθημα της Πληροφορικής, παρουσιάστηκαν από τον κ. Νίκο Γιαννακόπουλο, Εκπαιδευτικό Πληροφορικής Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Η εσπερίδα ολοκληρώθηκε με δύο πολύ ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις από τους μαθητές του Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Πατρών οι οποίοι, με την υποστήριξη και εμψύχωση της καθηγήτριάς τους κ. Ιωάννας Χαρδαλούπα, Εκπαιδευτικό Γερμανικής Γλώσσας, εξήγησαν στο κοινό το πώς δημιούργησαν παιγνιώδεις ερωτήσεις για τη διδασκαλία της Γερμανικής γλώσσας, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Επαυξημένης Πραγματικότητας Metaverse. Επίσης παρουσίασαν την εμπειρία τους από τη συμμετοχή τους σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα Erasmus+ και eTwinning όπου δίδαξαν την εφαρμογή Metaverse στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς και μαθητές.

 

Posted in News & Events and tagged .