News & Events

v4t-imerida-cover

Διοργανώθηκε με επιτυχία εσπερίδα διάχυσης αποτελεσμάτων του έργου V4T

Με μεγάλη επιτυχία και αξιοσημείωτη προσέλευση κοινού διεξήχθη η εσπερίδα ενημέρωσης και διάχυσης αποτελεσμάτων του έργου V4T- Videogames for Teachers, η οποία διοργανώθηκε στις 22 Οκτωβρίου στην Πάτρα από την ερευνητική ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Την εσπερίδα άνοιξε ο κ. Αχιλλέας Καμέας, Καθηγητής ΣΘΕΤ ΕΑΠ, επιστημονικός υπεύθυνος της ομάδας έργου του ΕΑΠ, απευθύνοντας χαιρετισμό και παρουσιάζοντας τις ερευνητικές δραστηριότητες της ομάδας DAISSy.

Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν οι στόχοι και τα κύρια προϊόντα του έργου V4T από την κα. Βίκυ Μαράτου, ερευνήτρια με την ομάδα DAISSy του ΕΑΠ.

Η εσπερίδα συνεχίστηκε με παρουσίαση από τον κ. Βασίλειο Καραβασίλη, Game Developer και Managing Director της eNVy softworks, ο οποίος παρουσίασε διαφορετικές τεχνολογικές προσεγγίσεις ανάλογα με τις διαφορετικές μορφές που λαμβάνει το σύγχρονο εκπαιδευτικό παιχνίδι από τον φυσικό κόσμο μέχρι την εικονική πραγματικότητα και από την εκπαίδευση παιδιών μέχρι την εκπαίδευση επαγγελματιών.

Ο κ. Ρίζος Χαλιαμπάλιας, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής Β/θμιας Εκπαίδευσης και ερευνητής με την ομάδα DAISSy, παρουσίασε το περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών AppInventor εξηγώντας πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί να υλοποιήσουν απλά παιχνίδια με τους μαθητές τους.

Μια διαδραστική παρουσίαση ενός απλού σεναρίου Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality) υλοποιημένου με το περιβάλλον Scratch, καθώς και ιδέες και προτάσεις για άλλες εφαρμογές και σενάρια για το μάθημα της Πληροφορικής, παρουσιάστηκαν από τον κ. Νίκο Γιαννακόπουλο, Εκπαιδευτικό Πληροφορικής Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Η εσπερίδα ολοκληρώθηκε με δύο πολύ ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις από τους μαθητές του Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Πατρών οι οποίοι, με την υποστήριξη και εμψύχωση της καθηγήτριάς τους κ. Ιωάννας Χαρδαλούπα, Εκπαιδευτικό Γερμανικής Γλώσσας, εξήγησαν στο κοινό το πώς δημιούργησαν παιγνιώδεις ερωτήσεις για τη διδασκαλία της Γερμανικής γλώσσας, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Επαυξημένης Πραγματικότητας Metaverse. Επίσης παρουσίασαν την εμπειρία τους από τη συμμετοχή τους σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα Erasmus+ και eTwinning όπου δίδαξαν την εφαρμογή Metaverse στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς και μαθητές.

 

ergastiria-wemin-cover

Tα Καλλιτεχνικά Εργαστήρια του έργου WEMIN ξεκινούν!

ergastiria-wemin«Τεχνικές αξιοποίησης ανακυκλώσιμων υλικών για την παραγωγή χρηστικών αντικειμένων»

Δύο καλλιτεχνικά εργαστήρια συνολικής διάρκειας 16 ωρών το καθένα διοργανώνονται από 31/10/2019 έως 29/11/2019 από την «Ολυμπιακή Εκπαιδευτική & Συμβουλευτική ΕΠΕ» ως φορέα-εταίρο στο πλαίσιο υλοποίησης του ευρωπαϊκού έργου “WEMIN: Migrant Women Empowerment and Integration / – Ενδυνάμωση και ενσωμάτωση γυναικών προσφύγων και μεταναστριών“, με την υποστήριξη του «Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου-Ερευνητική Ομάδα DAISSy» (Συντονιστής Φορέας).

Τα εργαστήρια απευθύνονται σε γυναίκες γηγενείς και μετανάστριες/γυναίκες πρόσφυγες, με στόχο να ενισχύσουν το διαπολιτισμικό διάλογο και την αλληλεπίδραση μέσω της τέχνης και της συν-δημιουργίας. Προβλέπονται δύο θεματικά εργαστήρια ως εξής:

  • Κατασκευές Χρηστικών & Διακοσμητικών Αντικειμένων με Πηλό και Χαρτοπολτό
  • Κατασκευές Χρηστικών & Διακοσμητικών Αντικειμένων με Ύφασμα

Σε κάθε εργαστήριο μπορούν να συμμετέχουν συνολικά από 20 έως 25 γυναίκες, γηγενείς και μετανάστριες.

 

Δεν υπάρχει κόστος εγγραφής στα εργαστήρια

και τα υλικά για τις κατασκευές παρέχονται δωρεάν!

 

Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται:

από 31/10/2019 έως 29/11/2019

κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή απόγευμα (17:00 -20:30)

στην οδό Ακαδημίας 98-100 στον 3ο όροφο

 

Για εγγραφές στα εργαστήρια με πηλό και χαρτοπολτό, μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή μέσω eventbrite εδώ ή στέλνοντας e-mail με το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνό σας στο infoly@olympiakokek.gr

Για εγγραφές στα εργαστήρια με ύφασμα (κεντήματος και ραπτικής) μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή μέσω eventbrite εδώ ή στέλνοντας e-mail με το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνό σας στο infoly@olympiakokek.gr

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο “WEMIN: Migrant Women Empowerment and Integration”, μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα  www.wemin-project.eu / Follow #WEMIN

 

wemin-logo-sq

3ο Ενημερωτικό Δελτίο του ευρωπαϊκού έργου WEMIN

Το ευρωπαϊκό έργο WEMIN ανέπτυξε ένα πρωτοποριακό μοντέλο ενσωμάτωσης στις κοινότητες υποδοχής, για γυναίκες πρόσφυγες και μετανάστριες. Συνδύασε μεταξύ άλλων εκπαιδεύσεις, συνεδρίες συμβουλευτικής, και μάθηση μέσω καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο 3ο Ενημερωτικό Δελτίο του έργου “εδώ“.

wemin-logo-sq

wemin-video-body

Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για μετανάστριες και γυναίκες πρόσφυγες που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου WEMIN

Λαμβάνοντας υπόψη το προφίλ και τις ανάγκες των μεταναστριών και γυναικών προσφύγων που συμμετέχουν στις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις του έργου WEMIN στην Αθήνα, αλλά και του γενικού πληθυσμού της παραπάνω ομάδας στόχου στην Ελλάδα, έχει αναπτυχθεί ειδικό ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό. Πιο συγκεκριμένα, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ)- Ερευνητική Ομάδα DAISSy (Συντονιστής), δημιούργησε ένα εκπαιδευτικό βίντεο με τεχνολογία γραφικών δύο διαστάσεων (2d animated video) που πραγματεύεται με τρόπο απλό και εύκολα κατανοητό, ζητήματα αναπαραγωγικής και σεξουαλικής υγείας των γυναικών. Παρόλο που πρόκειται για ζητήματα που μπορεί να φαίνονται γνωστά και να αποτελούν θέματα που συζητούνται ευρέως στα πλαίσια έργων και δράσεων που απευθύνονται σε μετανάστριες και γυναίκες πρόσφυγες, υπάρχει έλλειψη σχετικού υλικού  που να είναι ευρέως διαθέσιμο και εύκολα προσβάσιμο.

Το παραχθέν ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό είναι στην αγγλική γλώσσα και σύντομα θα διαθέτει υπότιτλους στα αραβικά και φαρσί. Έχει αναρτηθεί στο κανάλι Youtube του ΕΑΠ- Ερευνητική Ομάδα DAISSy

wemin-logo-sq

Πλατφόρμα ενημέρωσης και ανταλλαγής εμπειριών στο πλαίσιο του έργου WEMIN

wemin-logoEίσαι επαγγελματίας που δραστηριοποιείται στο χώρο της υποδοχής και ενσωμάτωσης μεταναστών; Είσαι η ίδια γυναίκα πρόσφυγας ή μετανάστρια και ενδιαφέρεσαι να ανταλλάξεις γνώσεις και εμπειρίες με άλλες γυναίκες;

Ενδιαφέρεσαι να μάθεις για περιπτώσεις προσφύγων που κατάφεραν να ξαναρχίσουν τη ζωή τους;

Επιθυμείς να πλοηγηθείς σε εκπαιδευτικό υλικό και καλές πρακτικές ενσωμάτωσης μεταναστών;

Μήπως οι καλλιτεχνικές δημιουργίες που έχουν γίνει από πρόσφυγες και μετανάστες κεντρίζουν την περιέργειά σου;

Τότε η πλοήγηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα WEMIN θα αποτελέσει μια συναρπαστική εμπειρία! Η εγγραφή είναι απλή και δωρεάν! Κάνε την αρχή, στο σύνδεσμο εδώ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο “WEMIN: Migrant Women Empowerment and Integration”, μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα  www.wemin-project.eu / Follow #WEMIN

Μπορείτε να λάβετε πρόσθετα στοιχεία μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος σε info@daissy.eap.gr και olykek@olympiakokek.gr.

v4t-cover1

Διοργάνωση ημερίδας με αντικείμενο την εφαρμογή νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και τον πολιτισμό από την ερευνητική ομάδα DAISSy του ΕΑΠ

Η ερευνητική ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου διοργανώνει ενημερωτική εσπερίδα με σκοπό τη διάχυση των αποτελεσμάτων Ευρωπαϊκών έργων.

Το πρώτο μέρος της εσπερίδας είναι αφιερωμένο στη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου V4T: VideogamesforTeachers, το οποίο διερεύνησε τη χρήση βιντεοπαιχνιδιών στην εκπαίδευση καταγράφοντας τα διαθέσιμα παίγνια σε βάση δεδομένων και αναπτύσσοντας οδηγίες εφαρμογής. Δείτε εδώ την αφίσα και το πρόγραμμα της εκδήλωσης.

Το δεύτερο μέρος είναι αφιερωμένο στη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου Crowddreaming: Youthsco-createdigitalculture, το οποίο ανέπτυξε μια μεθοδολογία εκπαίδευσης εκπαιδευτικών στη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας για την ανάπτυξη στην τάξη απλών εφαρμογών με αντικείμενο τον πολιτισμό κάθε τόπου. Δείτε εδώ την αφίσα και το πρόγραμμα της εκδήλωσης.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019 και ώρα 16:00 έως 20.00 στο ξενοδοχείο “Βυζαντινό”, Ρήγα Φεραίου 106, Πάτρα.

Η εσπερίδα είναι ανοικτή προς το ευρύ κοινό και ενδιαφέρει ιδιαίτερα εκπαιδευτικούς, φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, φορείς εκπαίδευσης και χάραξης πολιτικής.

Η συμμετοχή στην εκδήλωση είναι δωρεάν και θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής. Μετά την ολοκλήρωση των ομιλιών θα ακολουθήσει ελαφρύ δείπνο.

Μπορείτε να κάνετε προεγγραφή στην εκδήλωση μέσω αυτής της φόρμας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία, μπορείτε να απευθυνθείτε στους διοργανωτές στη διεύθυνση info@daissy.eap.gr.

toy-mooc-cover

Registrations started for TOY MOOC

toy-mooc

“The new edition of the TOY online course “Together Old and Young: An Intergenerational Approach” starts on 14 October 2019.
You will learn about intergenerational practice with young children (0 – 8 years old) and older adults (65+ years old) and you will discover practical ways to create opportunities for good quality and sustainable intergenerational learning activities.
The online course is free and is offered in English.
It consists of four weekly Modules containing videos, articles, discussion forums, quizzes and games. Each Module requires approximately 6 hours study.
On successful completion of the course you can upgrade your account at a cost of 50 Euro to receive the TOY Certificate of Achievement and have unlimited access to the course contents beyond the 6-week open period.”
ilaf-iraq-cover

The story of Ilaf from Iraq

ilaf-iraq«Today I can say for sure that I should have started my lessons in Greek earlier»

Ilaf is 19 years old and since 2017, she has been living in Greece. She comes from Iraq and her native language is Sorani. In the end of 2016, she decided to leave Iraq with her family, being already married and pregnant on her first child. The undergoing war between two tribes at the area of her origin, as well as her pregnancy, were the main reasons that made her leave her country for Europe. Ilaf left Iraq with her husband and his own family (father, mother and sister), with the unique initial desire to be able to live in safety.

After several attempts, they arrived in Greece. In the meantime, Ilaf had given birth and her baby girl was already four months old. Since for the Greek authorities Ilaf was still a minor, they all initially stayed in a hosting camp in Orestiada. After she became an adult, they were all sent to the refugee camp, where they are settled nowdays. In the beginning, everything was difficult for her, in Greece. On her first walks around Athens and outside the refugee camp, she visited Omonia Square. The scenery and images, made her realize the need for herself and her family to integrate into the local community, in an attempt to make the future they dreamed of when leaving Iraq, come true. Starting Greek language courses was a first step towards this direction.

llaf said: “Today I can say for sure that I should have started my lessons in Greek earlier. However, even now, I’m glad that I was able to take part in your WEMIN lessons”. Participating in the courses and starting learning Greek, made possible to have small talks with local people on everyday issues.

In addition, empowerment sessions have helped her to use the appropriate vocabulary depending on the various places and settings, like in a hospital or in services units. Now, she feels more comfortable when shopping in the market and even when visiting a doctor for her daughter. Being so pleased with her achieved progress, she says enthusiastically: “Βy learning the Greek language, I am happy to be able to show you that I appreciate what you have done for me. In fact, I urge all women who want to stay in Greece, no matter how busy they are, to make the decision to participate in Greek lessons. Their efforts will be rewarded”. It is a fact that WEMIN interventions have helped Ilaf to regain her self-confidence, seek better living conditions for herself and her family, and most important, keep on dreaming! Her next goal has already been set: after WEMIN actions are completed, she plans to enroll in a hairdressing school so as, to become a hairdresser and work as such in the future.

Last but not least, a permanent and absolute priority for Ilaf is raising her daughter in the best way! As she explained, when a woman starts her own family in Iraq, her entire life is devoted in raising her children. Ilaf hopes to do well in both, accomplishing her daughter’s upbringing and achieving her personal goals!

You can be informed about “WEMIN: Migrant Women Empowerment and Integration” implementation by visiting, www.wemin-project.eu / Follow #WEMIN

time-voting-cover

Nomination of the TIME project as one of the 3 best Erasmus+ projects in social inclusion

time-voting

 

We are happy to announce you the nomination of the TIME project as one of the 3 best Erasmus+ projects in social inclusion in the European Vocational Skills Week in Helsinki! (16-18 October 2019).

Olympic Training will represent our partnership. Many thanks again to all of you for your great work and commitment to our project!
The best project will be awarded in Helsinki following a voting procedure. So there will be a jury voting BUT ALSO the public. So please, inform your networks and invite them to vote!!!

I quote the announcement of the EVSW organizers: “We have the pleasure of informing you that the online voting for the European Vocational Skills Week excellence awards is now open. You will find the link to the voting platform here. Please feel free not only to announce and promote your nomination on social media and other communication channels but also to invite others to take part in the vote!”.

Voting will be open until the 15th of October.